Service og support
Sentralt i vårt service– og supportkonsept og i vår miljøpolicy er fjernsupport. Ved å «speile» innhold og styringssystemer i alle installasjoner kan vi raskt og effektivt supportere våre kunder, rette feil, laste opp nytt innhold, eller endre innhold. Det reduserer antall reiser, miljøbelastninger og kundens utgiftsside på drift.

Her ser vi Tony Lien Antonsen i LTB logge seg inn på innholdssiden for UNESCO’S verdensarvutstilling ved Norsk Fjordsenter i Geiranger.
LTB tilbyr service, vedlikehold og overvåkning av alle installasjoner vi utfører. Vi gir brukerstøtte via telefon med mulighet for fjernkontroll av de tekniske installasjonene, samt overvåkning av alle komponenter fra vårt driftssenter. Dette gir oss mulighet for å håndtere eventuelle utfordringer før det påvirker for eksempel en utstilling. Skulle en stans oppstå kan vi raskt få utstillingen tilbake i normal drift.
Vi utfører vedlikehold etter faste intervaller for å sikre at den tekniske løsningen alltid fungerer. Vårt mål er å forlenge utstyrets levetid samt minimerer antall driftsforstyrrelser.
LTB inngår også avtaler om årlig support og vedlikehold ut fra omfang, intervaller og øvrige behov for assistanse. Slike avtaler spesifiseres etter inngående drøfting med kunden og ut fra ønsket nivå og kostnad.